12 Ocak 2013 Cumartesi

TATİL

Yeni yıldan tek dileğim gezmek demiştim dimi. Dilemekle olmuyor çalışmakta lazım. Ben başladım. Bu yıl 2 kez tatil yapmak istiyoruz. Birincisi Antalya ikincisi de Marmarise. Bugüne kadar gittiğimiz tatillerde kriterimiz bolca gezmek, yeni yerler görmekti. O sebeple hep turları tercih ettik. Çokta memnun kaldık. Dinlenemedik ama gezdik, gördük, memnun döndük evimize. Hatta bir keresinde sabah 7de kahvaltıya indiğimizde (program öyleydi o gün) otel görevlisi çocuk dalga geçmişti bizle. Ben artık ne kadar yorgun görünüyorsam; Abla yaa tatilemi geldiniz siz eziyet çekmeyemi? demişti:) Konforu, uykuyu, denizi, kumu, güneşi ikinci planda bıraktık hep. Ama bu yıl öyle olmayacak, olamayacak. Çünkü yanımızda 2 yaşında bir prenses olacak. O sebeple uçak tercih ettik. Ben daha evvel uçakla hiç yolculuk etmedim, etmekte istemedim. 20 saatte sürse yolculuk ayaklarım yere bassın istedim. Eceyle böyle bir şansımız yok tabi. Bir süredir indirimli uçak biletlerini kolluyordum. Geçenlerde 3 kişi gidiş dönüş 198- liraya bir fırsat yakalayınca Antalya ya kaçırmak istemedim. En son Ege - Akdeniz turuna katılmıştık ve Sideyi çok beğenmiştik. Antalya da eşimin çocukluk arkadaşı da olunca bir taşla iki kuş vuralım, hem onları görelim hem de tatil yapalım dedik. Bir gün onlarda kalıp ertesi gün Sideye gitmek niyetimiz. Arabayla bizi bırakacaklar hem, kolaylık olacak. Otel rezervasyonu henüz yok. Ama şu an fiyatlar çok uygun. Birkaç güne netleştireceğiz. Bloglarda arıyorum bir Side tatil yazısı ama bulamadım henüz. Araştırma içersindeyim. Şimdi dua ediyorum inşallah bir aksilik çıkmaz ve sağ salim gider döneriz evimize. İşin içinde uçak olunca tırsıyorum ne yapabilirim.
Bir de Büyükada da konaklama fırsatı yakalasam Mart Nisan ayı gibi çok süper olacak. Geçen yıl gittiydik Mart ayında unutamadık tadını. Bu defa Ecoşuda götürücez inşallah. Geçen yılki yazı burada. Gitmek isteyen varsa faydası olur belki.