12 Ocak 2013 Cumartesi

HEY DOSTUM ÇOK HIZLISIN YAHU!

Zamandan bahsediyorum. O kadar çabuk geçiyorki arkasından el sallamakla yetinebiliyorum ancak. Yeni yıl geldi hoş geldi. Doğum günüm geçti gitti. Yılın ilk yazısını 8 Ocakta yani doğum günümde yazacaktım. Minik bir pasta yaptım kendime. Şirin bir masa hazırladım. 32 değilmişte 23müş gibi sanki gelen yaş. Giyindim süslendim eşimin hediyesi yeni fotoğraf makinemle bir dolu fotolar çektim. Bir gece evvel vermeyeydi şu hediyeyi iyiydi. Bızıkladım biraz çektiğim fotoları açamadım malesef sonrada:( Çok sinir oldum. Ama uğraşıyorum açıcam.
Bir sürü güzel şey yaşadım şu 10 günde. Yeni yıla aile saadeti içersinde kızımla dans ederek girdik. Doğum günümde çok güzeldi. Geçen yaşım ömrümün en güzel yaşıydı sanırım. Her an çok güzeldi, değerliydi, benzersizdi. Sağlığımız, kazancımız yerinde,sevdiklerimiz yanımızdaydı. Daha ne isterki insan. Bu yıl birazda gezmeli tozmalı olsun. 2013ten tek isteğim bu diğerlerine ek olarak.
Alış veriş yapmayacaktım dimi. Yaptım ama. Bir sürü güzel şey aldım. Ekleyeceğim tek tek.
Haydi Bismillah.

2 yorum:

nurtenbegendi.blogspot.com dedi ki...

Mutlu yıllar diliyorum.

hayal-et dedi ki...

Çok teşekkür ederim. Hepimize öyle olsun inşallah.