13 Aralık 2012 Perşembe

DİYET! SÖZ BU DEFA OLACAK

Çanlar kimin için çalıyor! Elbetteki benim. Üniversitedeyken tam ideal kilomdaydım. Ama dikkat ediyordum. Markete girdiğimde kepek ekmeği, yoğurt ve domates alıyordum sadece. Şimdi ise önce ETİ ve ÜLKER raflarını kontrol edip oradan cipslere geçiyorum. Kolayıda ihmal etmiyorum tabi. Yazın her akşam kornet. Şu anda ideal kiloma 25 kg kadar uzaktayım. Obezim evet. İdeal kilo benim için hayal tabi ama arayı kapatmak lazım biraz. Boyumda bir karıştan az uzun olduğundan yusyuvarlak dolaşıyorum ortada. 12.12.12 yi milat aldım kendime. Daha makul şekilde besleneceğim. Sağlık açısından da problem tabi. Son yaptırdığım kan tahlilleri korkunçtu. 6 ay müddet verdim kendime. Liste falan hazırlamadım bu defa. Sabah 35-40 dak. spor, kalorisi hafif görünüşte kalabalık bir kahvaltı, öğlen yemeği yerine Herbel Life karışımlarından, akşamda bir tabak ekmeksiz sebze yemeği yoksa salata. Ara öğünlerdede, kuru yemiş(malum miktarda tabi), ananas, elma, kontraplak bisküvilerden, yoğurt yiyeceğim. Zaten farkettiyseniz normal bir yeme düzeni. Zor kısımları, sadece sabah kahvaltısında bir dilim ekmek var, tatlı 15 günde bir akraba günlerinde yine makul miktarda yiyeceğim.  Gün bana çıktı sahi bu turda. Haftaya gün yapacağız:) Tüm ölçülerimi aldım. 1 ay boyunca tartılmayacağım. Bir ay sonunda farklar (-) yada (+) neyse yazacağım. Ceza olarak kıyafet te almayacağım 1 ay boyunca. Eğer beni tatmin edecek bir eksilme olursa 1 ay sonunda kendimi ödüllendirip çok istediğim bir şeyi ekleyeceğim dolabıma.  Aylık hedefim 2,5 kg. Verilebilitesi var. Haydi bismillah.

2 yorum:

suhuba dedi ki...

Canım yap biz tembel hatunlar, her sabah diyete başlayıp akşama bırakanlara inat. Bende onlardanım. Bayan zavallı :)

hayal-et dedi ki...

Geldiği gibi kolay gitse şu kilolar:(