14 Aralık 2012 Cuma

DİYET: 1. GÜN

Diyetin ilk günü çok süper geçti. Sabah haşlanmış 2 yumurta yedim. Öğlen 1 bardak Herbel Life karışımından içtim. Midemi biraz karıştırsada çok rahatsızlık vermedi. Acıktırmadı da gerçekten. Tadı da gayet güzel. Akşam bir tabak dolusu haşlanmış brokoli, karnıbahar ve közlenmiş biberden yapılan salatadan yedim. Fotoğrafını çektim buraya eklemek için ama makinayı almayı unutmuşum. Hastayım biraz zarzor kalkıp geldim işe, unutmuşum o arada. Ara öğünlerde de 1,5 elma yedim. Sadece akşam bir fincan salep içtim o biraz fazla şekerliydi. Tek uyumsuzluk o oldu. Spor yapamadım hiç. Sadece sabahları 2km lik bir mesafe yürüyorum servise binmek için o kadar. O da sayılmaz heralde. Ama ona da bir çare bulucam. Bu sefer olacak. Hissediyorum. Buralar felaket soğuk. Birkaç yıldır daha Aralıktan bu kadar soğuk olmuyordu buralar. Bu kış söylendiği gibi zor geçecek sanırım. Dört kat giyindim yetmedi üzerime birde kalın şal aldım bu sabah. Akşam iş çıkışında sıcaklık -4 dereceyi gösteriyordu. Ama hissettiğim -14 derece falandı sanırım. Üzerimdeki palto değil gömlek sanki. Öylesine üşüdüm.

Hiç yorum yok: