16 Ekim 2012 Salı

DEPRESYONDAMIYIM NEYİM?

Çok nafileyim sayın blog. Nafile kelime anlamı olarak boşuna, yarasız falan demek herhalde. Hiç sözlüğe bakasım yok şimdi. Ama ben bu anlamda kullanmıyorum. Rahmetli ananem hasta, bitkin, yorgun olduğu zamanlarda kullanırdı. Çok nafileyim evladım derdi. Müdürüm izinli. Acil yetiştirilmesi gereken tonla iş var. Üzerine birde müdürün işleri. Bütün gün tırmala dur. Daha işten çıkmadan ertesi günün stresi basıyor. Kredi kullanılacakmı, ithalat ödemesi zamanında yapılacakmı, masraflara param yetecekmi, muvaffakatnameler alınabilecekmi, ihraç kayıtlıların beyannameleri gelmedi, KDV listeleri kontrol edilmedi, raporlar yetişecekmi... öfff patlıcam artık. Herkesin de işi acil. Bir Allahın kuluda demiyorki, acelesi yok ne zaman elin değerse yap. Herkeste bir panik bir telaş. Sonra eve gidiyorum. Sil süpür, yıka pakla, ye iç. Minikimle ilgilenmek lazım. Karnını doyur, üzerini değiş, oyun oyna. Hasta bir de aksi gibi. Yemek yiyecek dert, altı değişecek dert, şurup içecek dert. O şurupta nedir öyle kardeşim. Bildiğin zehir. İnsafsızlar biraz tatlandırsaydınız ya şu mereti. Yavrucuğumun daha şurup şişesini görünce morali bozuluyor, ağlıyor. Burun spreyi desen ayrı işkence. Hepsini hallettikten sonra bey diyorum iki dakika oyna şu kızımla, dinleneyim biraz. Ama o çok meşgul tabi. İndirilecek tonla film, bitirilecek tonla oyun var. Hiç vakti yok zavallının. Yoksa çok yardım eder bana ama işte napsın eli değmiyor. Kocalar işte hep aynı. Etrafımdaki kadınların hepsi aynı dertten muzdarip. Tembel kocalardan. İki ay önce mutfak çekmecesini açarken kulbu elimde kaldı, tak şunu bey dedim koydum çekmecenin içine. Hala orada duruyor. Hayır arada söylenmeye kalkışıyorum sen taksan ölürmüsün diye fırça yiyorum üstüne birde. 
İşte böyle blog, çok nafileyim. Herkese sarasım var. Tek tesellim hafta sonu İstanbula gidicez. Kız evde kalacak. Bekarlık günlerimizdeki gibi sevgili sevgili takılıcaz. Belki bu esnada çekmecenin kulbunu da taktırabilirim. Malum sevgiliyken han dediğin yere hamam kuruyor bu erkek milleti:) Bu lafta ne demekse. Han yapmak, hamam yapmaktan daha mı kolay yahu?
Bu tatsız yazıyı güzel bir fotoğraf ile süslemeden olmazdı. İşteyim hala. Molada içimi dökeyim dedim:)

Hiç yorum yok: