15 Ekim 2012 Pazartesi

SANKİ YAZ BİTMEMİŞ GİBİ!

Herkese iyi haftalar. Yaz sonu indirimlerinden bolca faydalandım. Öylesine faydalandımki kredi kartlarım patladı gitti. Ama o kadar uygunki fiyatlar alma da dur. O ayakkabılar, gömlekler, ceketler. Mağazalar yeterince aklımızı çeliyor şimdi birde pazar girdi işin içine. İzindeyken pazara gideyim dedim. Demez olaydım. Şimdi her hafta izin alıp pazara gidesim var. Ne kıyafetler var. Zaralar, H&Mler, Bershkalar. Yok yok. Bir yelek aldım gören bayılıyor. Bende bayıldım. Dolabımın en nadide parçası oldu. Gösteririm yakında.
Yaz bitti. Hatta sonbahar da yarılandı. Ama güneş hala hem bizi hem içimizi ısıtıyor. Güneşi kaçırmadan son yaz kıyafetlerini giyeyim diyorum. İşte son yazlıklar.

Yaz bitmese diyeceğim ama Allahın işine karışılmaz tabi. Şu küresel ısınma mevzularına takık durumdayım zaten. Gelmedi sonbahar yağmurları da.

Hiç yorum yok: