19 Ekim 2012 Cuma

ARAYA SIKIŞTIR GİTSİN!

Geçenlerde mailime bir e-posta düştü. Erdil Yaşaroğlu karikatürü. Kira öder gibi ev sahibi olun diyor satıcı adam. Araya da Bebek'te kira ödeyip Beylükdüzünde ev sahibi olun diye küçücük harflerle yazılmış. (karikatürü anlatması da zor oldu:)) Sonra bu resim üzerinde geyik dönmeye başladı. Hayatın ne çok yerinde kullanıyormuşuz oysaki. Reklamlarda olumsuz durumları anlatan sözcükler, alttan ışık hızıyla okunmayacak şekilde geçer, Türkçeden 98 aldığını ballandırarak annesine anlatan öğrenci matematikten 20 aldığını da hızlıca araya sıkıştırıverir, zam dönemlerinde yapılan toplantılarda şirketin ne kadar büyüdüğü, ne kadar gelecek vaadettiği, ne kadar insanı istihdam ettiği uzuuun uzun anlatılırken yüzde beş olan zam oranı araya sıkıştırıverilir. Aşağıdakilerde benim araya sıkıştırdıklarım. Sevgilime her mağazada ne kadar çok indirim olduğunu, 100liralık ayakkabının 40 liraya düştüğünü ballandıra ballandıra anlatırken şu aşağıdakileri de araya sıkıştırıverdim.
 ELFE...Daha evvelden alışveriş yapmadıysanız asla tereddüt etmeyin. Bir günde ulaşıyor elinize. İade etmek istediğinizde de hiç sorun çıkmıyor. Dikiş kalitesi, modelleri, kumaşı süper. Kesinlikle tavsiye ediyorum.


 Leopar deseni sevmeyen ben sever oldum. Nasıl oldu anlamadım. Ama baksanıza şunun güzelliğine yaa.

Bu ikisi pazardan. Çok güzel giysiler var pazarda. Almalara doyamıyor insan.
Geriye tek bir sorun kaldı. Ay sonunda kredi kartı ekstresini nereye sıkıştırıcam. Allahım bitsin şu indirimler. Hayır indirimler bitmezse benim evlilik bitecek, söyliyim.

Hiç yorum yok: