18 Eylül 2012 Salı

HEDİYE PAKETİ

Canımız kıymetlimiz Meldacığımıza yaş günü münasebetiyle bir hediye paketi hazırladık kızımla. Melda benim yeğenim kızımında şimdilik teyzesi ama asıl karar büyünce Ece hanımın insiyatifinde verilecek. Belki abla der, belki Melda der. Keyfi bilir. Yeğenim dediysem 8-10 yaşında bir küçük sanmayın.  30ları tırmanıyor yavaş yavaş. Bir hediye yollayayım istedim. Ama tek bir hediye olmasın yüzünü güldürecek birkaç şey çıksın istedim kutudan. Kızımda kendi elleriyle bir kart hazırladı:) Bakmayın böyle basit olduğuna, kıyafetlerden koltuklara, banyodan mutfağa her yeri pembe boya yaptık. Babadan fırçayı yedik bundan mütevellit. Neyse efenim hediye kutumuz aşağıda. İnşallah beğenir Meldacım da. Allah upuzun, hayırlı, bol şanslı, bol kazançlı, aşklı, meşkli, hoş sohpetli bir ömür nasip etsin inşallah ona. Hakediyor çünkü.



Kitabın adı Erkek Dedikodusu. 18lik stajyerimizin tavsiyesiyle aldım. Eğlencelik çerez tadında, su gibi akıp gidecek, kadınların seveceği bir kitap arıyorum dedim bunu önerdiler. Ben okumadım. Kurabiyeleri kedi ellerimle yaptım. Diğerleri her kadının seveceği şeyler işte. Giysi, krem, çikolata...vs Bir ayakkabı kutusunu yapışkanlı kağıt ile kaplayıp tüm hediyeleri içine doldurdum. Üzerlerine ufak notlar iliştirmeyi ihmal etmedim.
Açınca bu manzara ile karşılaşacak. Kuzumun elleri ile yaptığı kartta bu:) 15 aylıkken ancak bu kadarı oluyor ne yapalım:)

Hiç yorum yok: