7 Eylül 2012 Cuma

BENİM MİNİK PLENSESİM

Allahım öyle güzel yaratmışki onu bakıp bakıp mest oluyorum. Ne kadar şükretsem az kalıyor, üzülüyorum. Uyurken üzerine dualar okuyup üflüyorum. Pamuklara sarayım, yanağını yanağıma dayayıp öyle yaşlanayım istiyorum. İstediği halde çocuk sahibi olamayan insanları düşününce bunu yazmak biraz içimi burkuyor ama napayım sevgim içimden taşıyor buraya da not edeyim istiyorum. Çünkü herkes bu en tatlı zamanları kıymetini bil diyor. Gerçekten öyle, öylesine tatlı ki zevkten dört köşeyim hep. Öylesine güzelki hiçbirşey gölgeleyemiyor onun güzelliğini. Raporlarda yanlışlık yapmışım fırça yemişim. Yemeğin tuzunu fazla kaçırmışım kocadan veto yemişim. Ecoşla gezmekten bu hafta sonu temizlik yapamamışım anneden zılgıt yemişim. Amaaan kusura bakmayın ama çokta tın. Ben kızımı düşünüyorum şu sıra sizle ve işlerinizle pek ilgilenemeyeceğim.
Daha sık yazmalıyım aslında çok çabuk öğreniyor. Son eklenenler:
Atti ditti: Atta gittik yada atta gidelim manasında. Gezmekten gelipte babannesi sorduğunda da,   gezmeye götürmek üzere ayakkabılarını giydirdiğimde de bu cümleyi kullanıyor. Kızımın ilk cümlesi bu arada kayıtlara geçsin.
Aaak: Ayak ve ayakkabı manasında kullanıyor. Her çocuk gibi annesinin ayakkabı ve terliklerine bayılıyor. Evdeyken daima bir ayağında benim terliğim yada ayakkabım var:)
Şekil 1 a  :)
Aba: Hala ne diyeceğini bilmediği insanlara aba diye hitab ediyor. Babasını biliyor ama bazen unuttuğunda ona da aba diyor. Bana hep aba diyor:( 
Balık taklidi yapıyor. Öyle güzelki tarifi mümkün değil. İki elinin avuç içini birleştirip aşağı yukarı sallıyor ağzıylada blı blı blı diye sesler çıkarıyor. Bana doğru yaklaştırıp ham diye yiyor beni aklı sıra.
Şaşırıyor. O yuvarlak gözleri iyice patlatıp minik ağzını açıyor. Buda yetmezmiş gibi birde o minnak eli ile ağzını kapatıyor. Tam yemelik. Rol yalnız bu. Mesela yerde minik bir kağıt yada çöp bişey buluyor hemen şaşkınlık ifadesine bürünüp bana gösteriyor:))))
Amin diyor: Annem namazda dua okurken ağzını kımıldatması ilgisini çekiyordu zaten. Tespihi alıp ağzını kımıldatıyordu. Annemde Amin Amin diye öğretmiş ona. Hızlıca söylemeye çalışıyor. Tabi dili dolaşıyor.
Köpek taklidi yapıyor. Yerde dört ayak olup hev hev hev sesler çıkarıyor. Tabi bende yanında köpek arkadaşı oluyorum. Geziyoruz beraber.
Bir kadının yapabileceği en iyi şey bir çocuk. Yapabiliyorsanız hiç durmayın. Yapamıyorsanız da evlat edinin. Eminimki aynı şekilde seversiniz. O kadar masumlarki, o kadar içtenler ki, o kadar gerçeklerki hiç bir canlıda tadamazsınız başka bu zevki. Kalıbımı basarım.


Hiç yorum yok: