11 Eylül 2012 Salı

12-18 AY BEBEK OYUNLARI

Yine yeni bir ecoş yazısı ile karşı karşıyasınız. Tarz sahibi blogları çok seviyorum aslında. Moda blogu varsa yemek yazısı koymuyor yada yemek blogu ise dekorasyon yazısı eklemiyor insanlar. Çok hoş oluyor. Sayfayı açmadan evvel neyle karşılaşacağının az çok farkında oluyorsun. Ben o çizgiyi yakalayamadım malesef. Belki ilerde olur, kısmet...
Konumuza geri dönelim. İnsanın bebeği olunca hayatına yeni kavramlar da giriyor. Bunlardan biride çocuğun gelişimine katkı sağlayacak oyunlar bulmak. Büyüklere danıştım, oyuncakçılara sordum, google amcaya başvurdum karşıma birkaç alternatif çıktı ancak. Çocuğunuz 3 yaşından büyükse sorun yok. Kaynaklar derya deniz. Ama 3 yaş altı için çok az seçenek var. Benim kızımın sevdikleri aşağıda. Acemi annelere umut olsun diye yazıyorum:)
 Kaşıkla makarna aktarmaca. Kaşıkla olmadı, eliyle aktardı. Tabi bir süre sonra tüm makarnalar yerlere saçılıyor.
 Makarnaları küçük bir deney tüpüne atmaya çalışıyor burda kuzucuk. Bu biraz zor.
 Ses çıkarıp hareket eden bir köpek. Kızım korkuyor bu sevimli köpekten. Elleyemiyor. Seyrediyor.
 En sevgililerimiz. Kitaplarımız. Dakikalarca oyalanıyor onlarla.
 Bu oyuna bayılıyor. Hep elinde bu tuzluk. Tuzluğun geniş deliklerinden sayma çubukalarını geçiriyor. Çok hızlı yapabiliyor artık. 20 gündür oynuyor. Henüz bıkmadı.
 Yap-boz. Yüzüne bile bakmıyor:(
 Aktivite masası. Çok seviyor, çok eğleniyor.
Bunları da çok seviyor ama sadece dağıtıyor şimdilik. Sıralamyı pek beceremiyor. Sabırlıyız, o da olacak inşallah.

Hiç yorum yok: