18 Mart 2013 Pazartesi

DOĞUM GÜNÜ PARTİSİ

Hafta sonu kızımın arkadaşının 2. yaş doğum günü partisine davetliydik. Daha doğrusu annesi pek kutlamak taraftarı değildi biz ısrar ettik. İyi ki etmişiz. Bir daha mı iki yaşına basacak kuzucuk. Kızıma 15 gün boyunca söyledim, "Zümranın doğum gününe gidicez, mumları üfleyecek biz de alkışlayacağız." diye. Herkese anlatmaya başlamıştı. "Ucak atta, mümma mum üfff, alkısss!" Tabi kimse anlamıyor da biz olayı bildiğimizden neşeyle dinledik anlattıklarını. Gördüğünüz gibi bir hayli muhabbet başladı. Geçen akşam gezmeye çıktık, bir kedi gördük çağırdık sevelim diye kedi korktu bizden kaçtı. Pamuk gibi bembeyazdı. Eve geldik hemen babaannesine anlattı. Papuk pisi kaçtııı! Tabi bir tercüman olmadı mı anlaşılmıyor henüz ama sanırım 3-4 aya kalmaz cümle kurmaya başlar kuzucuk. Şekilli küp olayını çözmüş bir aydır yapıyor maşallah diyim. Arada karışıyor tabi. Yapbozları da yapmaya başladı çok şükür. Ona ahşap yapboz almıştım çoook eskiden. O zaman hiç ilgilenmediydi. Şehir manzarası, uçak, otel, otobüs, bisiklet falan var. Hafta sonu çıkardım çok beğendi fıstığım. Nerden baksan 15-20 kez bozup yapmışızdır. 3-4 parçanın yerini öğrenmiş kendi takabiliyor. Sanki atomu parçalamayı öğrenmiş, bende bir sevinç bir neşe sorma gitsin:) Neyse efendim. Doğum gününde ben fotoğrafçılık görevini üstlendiğimden kalan zamanda da Ecoşun peşinde koştuğumdan biraz yoruldum. Ama değer tabi bu fıstıklara. Zaten ev sahibemiz öyle mamalar yapmıştı ki yorgunluğumuzu ziyadesiyle aldı yediklerimiz:)
Pamuk Prensesim.
Pembe ve lacivert kombinasyonu yaptık Ece hanım için. Çok tatlı oldu. Nazar değdi kızıma iki kere düştü o gün kafa üstü:(
Pastayı annesi yapmış. Ben hazır sandım hem çok lezzetliydi, hem de çok muntazamdı şekli.
Buda benim kıyafetlerim. Hava çok soğuktu o gün. Lapa lapa kar yağdı hatta burada. Yürüme mesafesinde olduğu halde ev taksiyle gittik. O kadar soğuktu. Ben de kot giydim. Kızımla da uyumlu olduk böylelikle:)
Aslında çok güzel fotoğraflar var çocukları çektiğim ama annelerinden izin almadık kuzuların, eklemedim o yüzden.
Allah uzun ömür versin hepsine yavruların. Hayırlısından, sağlıklısından, bol şanslısından.