27 Mart 2013 Çarşamba

BİR YAŞIMA DAHA GİRDİM!

Geçen Cuma izinliydim. Biraz özel işleri halletmek, ufakta bir sağlık probleminden dolayı evdeydim. Etraflıca temizlik yaptım ev mis oldu. Bir koca günü de kızımla geçirdim. Mutlu mesut uyandım Pazartesi günü, işe geldim. Olmadık şeyler olmuş. Ortalık karışmış. Yapılanlar karşısında hayret ettim, 1 değil 10 yaşıma daha girdim. İnsanların nankörlüğünden, ahlaksızlığından, gurursuzluğundan iğrendim. Kimseye güvenmemek gerektiğini, eğer başkası adına çalışıyorsan imzasız, onaysız iyi niyetle asla bir şey yapılmaması gerektiğini öğrendim. Yıllarca aynı odada çalıştığım insanları hiç tanıyamamışım, körlüğüme kızdım. Görmek, geçirmek deyimini kavradım. İşim çok, uğrayamıyorum buralara. Ama yine de bir not düşmek istedim. Unutmamak adına.

Hiç yorum yok: