4 Şubat 2013 Pazartesi

KISA KISA HAFTASONU

Haftasonu hava çok güzeldi. Cuma günü İstanbula gidelim dedik ama sonra vazgeçip kuzuya ayırdık haftasonunu. İyide oldu. Fındığımı gezdirdik biraz. Kuşların peşinden koşup durdu.
Ondan korkup uçuşan kuşları gösteriyor:)
Ecoş ve kolonisiyle haşır neşir olduk.

Hamaratlığım tuttu haftasonu. Kocaya kıymalı börek, kıza havuçlu ve bol kuruyemişli kek yaptım. Evde bayatlamış fındık, fıstık, badem, ceviz ne varsa koydum içine. Nefis oldu.
Yine gün vardı:( Mamalar nefisti:(((((((((((
İşyerinden bir arkadaşın doğum günü vardı. Bir atkı ördüm ona ve bir çikolata sever olduğu için bu iki çikolatayı attım torbaya. Hediye çantasıyla atkının uyumu süper değil mi?
Böylece bitti hafta sonu. Kızlı, kocalı, yemeli, içmeli, gezmeli, tozmalı güzel iki gündü benim için. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Hiç yorum yok: