26 Aralık 2012 Çarşamba

KURUKAFALI BLUZ

Salaş bir bluz istiyordum. Kumaşımda vardı evde. Burda dergisindeki bir modelden kestim kalıbı. Prova yaptığımda 2-3 beden büyük geldiğini gördüm kestiğim kumaşın. Bende kendi bluzlarımdan birini koydum kumaşın üzerine kestim. Tam istediğim gibi oldu.
Kurukafayı elle diktim. Makinede dikmeyi başaramadım. Fiyogu biraz küçük oldu. Biraz daha büyüteceğim. arkada dantel yok. Sadece ön tarafa ekledim. Eklemesemde olurmuş aslında. Biraz böyle giyeyimde sökerim olmazsa.

3 yorum:

suhuba dedi ki...

Bu fikri çok sevdi. Kuru kafa ancak bukadar romantik olur. BAyıldım :)

Unknown dedi ki...

elinize sağlık güzel olmuş ama kuru kafa başka tonlarda olsa idi belki daha belli ederdi kendini :)

hayal-et dedi ki...

Suhuba, teşekkür ederim. Bende bu romantizmi yakalamaya çalıştım zaten.

Ceyda aynı şeyi ablamda söyledi. Biraz böyle kullanayım belki sonradan dantelin etrafına boncukla çerçeve geçerim belli olur biraz daha.