2 Temmuz 2012 Pazartesi

ECE NAS TATİLDE

Tatilimiz bittiii. Çok güzel geçti. Babamız yanımızda yoktu. Yıllık izinleri denk getiremedik malesef. Ece küçük olduğu için uzak biryerlere tatile gitmeyi göze alamadım. Babamızda olamayacaktı malum. Kızımın teyze ve dayılarını ziyaretle geçti tatil. Ece için de benim için de çok iyi oldu. Miniğim denize girdi, tavuklarla, ineklerle, kirpi ve kaplumbağalarla tanıştı. Dalından meyveler koparıp yedi. Olumsuz hiçbirşey olmadı çok şükür. Ne uyku düzeni bozuldu, ne sineklerden kabus yaşadı, ne de huysuzluk yaptı. Yalnız son günlerde iştahı kapandı. Dişler patlamış ondan sanırım.
Bavulumuza yerleştirdiklerimiz;
1. Bolca kıyafet. Biz ev ziyaretlerine gittiğimizden arada birkaç kez yıkadık. Eğer otele gidecekseniz ve yıkama imkanınız olmayacaksa bolca kıyafet alın. Çok hızlı kirletiyorlar çünkü. Yaz diye sadece kısa kolluları almayın. Gece serin olur, rüzgar çıkar, sinek yer. Uzun kol ve uzun bacaklar da bolca olsun bavulda.
2. Oyuncak. Değişik yerlerde görse, gezse de oyalanmak için oyuncaklara ihtiyaç var. Kurtarıcınız olabilir.
3. Ateş ölçer. Ne olacağı belli olmaz.
4. İlaçlar. Ateş düşürücüsünden, ishal şurubuna, sinek kovucudan, alerji kremine, pudrasından pişik kremine hepsini alın yanınıza. Zira birkaç kez kullanmak zorunda kaldım ben.
5. Bolca bez.
6. Denize gidiyorsanız havlu, güneş kremi, deniz oyuncakları, yüzerken kullanmak üzere bez. Ben bezi unutmuşum. Çıplak soktuk miniki:) Güneş kremi innova idi çok iyi performans sergiledi. Pamuk gibi geri geldik.
7. Rendesi, çekilmiş cevizi, keki, bisküvisi, maması, sütü...vs mutfakta ne kullanıyorsanız hepsini alın.
8. Fotoğraf makinesi:) her anlarını fotoğraflayın.
9. Bolca keyif.
10. Bolca heyecan.
11. Bolca neşe.
Bavulumuza Eklemediklerimiz:
1. Endişe, korku, tedirginlik.,
2. Olumsuz düşünceler,  negatif elektrik.

1 yaşında bir bebekle tatil nasıl olur derseniz süper olurmuş. Bunu tecrübeyle sabitledik. Önümüzdeki yılı iple çekiyoruz. İnşallah daha uzaklara yelken açarız, bu defa babamız da yanımızda olur.


 Meraba tavuklar benim adım ece.
 Çiçekleri sulamam lazım hemen. Uyuya kalmışım. Eyvah!
 Ooooh, hayat bana güzel!
Aman Allahım ne çok erik var burda böyle. Dallarda yere eğilmiş beni bekliyor sanki!
 Selam deniz! Seni gördüğüme çok sevindim.
 Bunlar ne yahu! Yapışıp duruyorlar elime.
Hadi kuzen bana ördekleri göster.

Hiç yorum yok: