3 Temmuz 2012 Salı

CİLT BAKIMI

Öncelikle söylemek isterim ki çok problemli bir cildim var. Stres, yediklerim, içtiklerim, sürdüklerim...vs herşey yüzümde patlar. 30 yaşımda olmama rağmen kendimi hiç sivilcesiz anımsamıyorum. Anımsamıyordum. Bebeğim olduktan sonra ilk aylarda cildim iyice berbat oldu. Herkes doktora git diye telkinde bulunuyordu. Ama kızım 2-3 aylık olduktan sonra sivilce problemim ortadan kalktı. Muhtemelen hormonlarla alakalı birşeydi. Tekrar eski günlere dönmemek için dua ediyorum. Hamilelik döneminde ve şimdiye kadar Avene marka cilt bakım ürünlerini kullandım.
*Cilt temizleme ürünü çok güzel. Cildi kurutmadan temizlemeye yardım ediyor.
*Nemlendiricisinden pek performans alamadım. Hydrance biraz daha etkiliydi ama yinede çok memnun kalmadım.
*Thermal su süper birşey. Cildimde bir hassasiyet, yanma, gerginlik...vs hissettiğimde kullanıyordum. Bitti. Tekrar alabilirim.
*Peelingi de güzel. Severek kullanıyorum.
*Güneş kremi çok yağlı geldi. Sivilcelenmelere sebep oldu cildimde. Hiç kullanmadım desem yeridir.
Hamilelikte ve emzirirken kullanılabilecek bir marka. Bebek bekleyenlerin ve emziren annelerin aklında olsun.

Cilt bakım ürünlerim bitmek üzere. Şimdi başka bir marka denemek istiyorum. İnşallah sivilceler yine hortlamaz.

Hiç yorum yok: