12 Haziran 2012 Salı

YILIN EN ÖNEMLİ ORGANİZASYONU YAKLAŞTI!

Ne mi? Tabiiki de kuzucuğumun doğum günü. Aklımda bir sürü fikir var. Buraya da not düşeyimde unutmayayım dedim. Uzun zamandır parti konsepti düşünüyorum. Kuzu, kelebek, Winnie the pooh, uğur böceği, korsan, gökkuşağı, çiçek kız... onlarca fikir geldi aklıma. Çaresizce hergün birini seçiyordum. Sonra Melda kuzen (benim değil Ecoşun kuzeni:)) "Delimisin tabiiki pembeler beyazlar tüller içinde bir PRENSES olmalı. O bir kız dedi." Ben de baştan ya çok klişe falan dedim ama sonradan çok benimsedim. Tüllerle süslenmiş şapkalar(Meldanın deyimiyle kukulata:)), pelerinler, şato, pembeler, taçlar...aklımı başımdan aldı. Sırasıyla yapmak istediklerim şöyle;

1. Tabak, bardak işi kolay. Onlarca site var. Ben partidünyasından iki konsept beğendim. Birini seçicem.


2. Fotoğraf köşesi olarak kullanılmak üzere ve de konsepti insanların gözüne sokmak! adına kartondan bir şato yapıp duvara yapıştıracağım. Diğer çocukların ve belkide bizim fotoğraf çektirirken kullanabileceğimiz bazı objeler hazırlayacağım. Taçlar, kılıçlar,pelerinler...v.s.
3. Ece' nin fotoğrafının yer aldığı davetiyeler hazırlayacağım. Basit birşey olacak tabi. Bir köşede Ecoşun fotosu diğer yanda kısa bir davet yazısı gibi...
4. Çocuklar için bir çikolata ve kuarbiye ağacı yapacağım. Ama nasıl hiç bilmiyorum?
5. Elbette bir doğum günü pastası hazırlatılacak.
6. Menü hazırlanmadı. Birde o var.
7. Büyüklere ayrı masa, çocuklara ayrı masa yapmak niyetim. Büyükler altın rengi tonlarda bir masada oturacak. Çocuklar malum tabi:)
8. Kızımın fotoğraflarından oluşan bir köşe yapmak istiyorum. Birde büyüklerin kızıma kısa notlar yazacağı bir hatıra defteri.
9. Bu hatıra olayını video olarakta yapabiliriz. Belki ikisi de olur.
10. Büyükler için çilek kokulu sabunları(bulabilirsem inşallah) dantelle süsleyip hediye edeceğim. Kızımın mis gibi bir ömrü olsun niyetiyle.
11. Küçüklere de uygun bir kap, külah, kutu...vs içinde şeker ve çikolata hediye edeceğim.
12. Bolca balon lazım tabi.
13. 1 şeklinde kurabiyeler yapabilirim. (İnsan herşeyi yapmak istiyor:)
14. Çocukların eğlenmesi için ayrı büyüklerin eğlenmesi için ayrı müzikler bulmak lazım. Aslında dışarda biryerde yapmak isterdim ama biz biraz kalabalık bir aileyiz. Dışarda yaparsam herkesi çağırmam icab eder. Buda küçük çaplı bir düğün demek benim için. Bizim yalnız çekirdek aile 45 kişi falan toplanıyoda!!! Teyzeler halalar girdimi işin içine eder sana 100 kişi. O yüzden abartmamak niyetindeyim.
15. Birde kıyafet sorunsalı var. LCW de bir elbise gördüm çok beğendim. Hafif parlak pamuklu bir kumaş. Elbette pembe. Üzerinede tülden bir bolero dikersem çok güzel olur. Gelinlik falan abartmayayım diyorum. Hem çocukta rahat hareket etsin. Zaten daha tam dengeyi sağlayamıyo kuzucum.
16. Mevsim meyvelerinden meyve kupları hazırlanacak. Kupların dibine puding konulabilir.

Gördüğünüz gibi pek yaratıcı birşey yok. Herkesin aklına gelen şeyler. Bakalım uygulama kısmı nasıl olacak. Bir an evvel başlamalıyım sanırım.

Kuzum şanslı yaz çocuğu olduğu için. Büyüdükçe daha güzel fikirler çıkarıcaz inşallah ortaya. Dev bir külah içinde dondurmadan bir pasta. Yada sahilde rengarenk bir parti. Ben kış çocuğuyum o yüzden doğum günlerim hep kasvetli oluyo sanki. Parlak bir güneş olmuyor hiçbir zaman.  

Hiç yorum yok: