14 Haziran 2012 Perşembe

ENGİNAR DOLMASI

Uzun zamandır yapmak istediğim ama bir türlü cesaret edemediğim bir yemekti enginar dolması. Yok ya ben beceremem deyip vazgeçiyordum her seferinde. Böylesine bir lezzeti bu kadar az emekle yakalayabileceğimi bilseydim beklermiydim 31 yaşıma kadar. Geçenlerde internetten araştırdım DEVLETŞAH' ın sitesinde bir tarif buldum. akşam eve gittim 10 dakikada hazırladım 60 dakikada da pişirdim. Devletşahında söylediği gibi az daha parmaklarımızı yiyorduk. Tarif burada. Ben Ece hanıma da yedireceğim için kuzu kıyması, organik pirinç ve az baharatla yaptım. Çok nefis oldu. Mutlaka deneyin. Yemek sonundaki görüntüyü de fotoğraflayacaktım ama şarjı bitti makinenin. Şarj aletide işyerinde kalmıştı. Birdahaki sefere inşallah.




Sevdiceğiniz size birkez daha aşık olacak. Garanti veriyorum. Hadi hemen sıvayın kolları. 

Hiç yorum yok: