25 Mayıs 2012 Cuma

YAŞASIN CUMA GÜNÜ

Herkes gibi benimde en sevdiğim gün Cuma. Tatille geçirdiğim 2 günlük bir hafta sonu da veriyor işyerim çok şükür. Bu işi en çok bundan seviyorum sanırım. 8 yıldır burdayım bu sebepten:) Şaka şaka daha bir sürü sebep var. Arkadaşlarımı seviyorum, müdürümü seviyorum, işimi seviyorum, sosyal etkinlikleri seviyorum, ofis ortamını seviyorum, bahçeyi seviyorum, 10 dakikada ulaşabilmeyi seviyorum, izin istediğimde alabilmeyi seviyorum. Şaslıyım napalım:) Bazı sabahlar ev hanımı olma arzusu ile uyandığım oluyor ama, bazen. Bugün çok neşeliyim nedense. Bu yakınlarda bir benzin istasyonunun arka bahçesini adam mini bir hayvanat bahçesi yapmış duyduğumuza göre. Aslan, fil, zürafa falan:))))))) Öğlende bir gidip bakalım dedik. Birde "Eniştenin Yeri" nde dondurmalı irmik helvası yer geliriz dedik. Ondan mı neşeliyim acaba diyorum ama yok neşeliyim arkadaş napalım. Eniştenin Yeri mi! Yolunuz Çorluya düşerse Avantaj mağazalarının yanındaki benzin istasyonundaki minik lokantada yemek yemeden geçmeyin. Sadece 12:00-14:00 arası yemek var. Adam bir enginar yapıyo ki hiç bir yerde o kadar güzelini yememişsinizdir iddia ediyorum. İki kızıyla birlikte çalıştırıyor adam lokantayı. Tertemiz. Civardaki tüm fabrikaların müdürleri öğlende orada. Biraz pahalı ama değiyor.
Bu da benden size bir keyif kahvesi olsun. Görümcemle birbirimize anneler günü hediyesi aldık bunları. Çok güzeller değil mi?

Hiç yorum yok: