4 Nisan 2012 Çarşamba

İPEK HANIMIN ÇİFTLİĞİ

Ben Çorlu da yaşıyorum. Sanayisi çok yoğun bir bölge. Her ne kadar belkide Türkiyenin en verimli toprakları olsa da bu kadar fabrikanın atığı hem suyunu hem toprağını hem de havasını kirletiyor. Dolayısıyla köylü pazarlarına uğramıyorum. Küçük bir yer olduğu için organik pazarlar da kurulmuyor. Ben de İpek Hanımın Çiftliğini duymuştum zaten evvelden. Geçenlerde yine bir blogda karşılaşınca ismiyle, siparişimi verdim. 2 gün içinde elime ulaştı kargom. İlk sipariş heyecanı ile biraz abartmışım. Ama herşey çok taze ve güzeldi. Yer elmaları kütür kütür, kerevizler pancarlar kocaman yapraklı, süt sapsarı kaymak, ısırganlar dalından yeni kopmuş, mercimekler, pirinçler nefis. Ayrıca Pınar hanım çok ilgili bir bayan. Maili ipekhanim@ipekhanim.com Ben çok memnun kaldım. Denemenizi tavsiye ederim.
Bütün hafta sonu bu güzelleri yıkayıp temizlemeye uğraştım. Dediğim gibi biraz abartmışım.

Kaymaklı süt.
Tazecikler.

Hiç yorum yok: