3 Ocak 2012 Salı

HOŞGELDİN 2012:)

Adettendir! Her yıl başında bu yıl yapılacakların listesi hazırlanır. Ben yapmazsam olmaz tabi.







Önce Klasikler;


1. Diyete başlayacağım!!!


2. Spora başlayacağım!!!


3. Daha düzenli olacağım!!!




Bunlar herkes tarafından belirli periyotlarla (her pazartesi, her ilkbahar, her bayram, her seyran gibi) alınan kararlardır. Alınabilitesi ne kadar yüksekse uygulanabilitesi aynı oranda düşüktür.



Şimdide Özeller;


4. Blog yazarlığı işine biraz daha önem vereceğim. Bu da biraz blog camiasının klasik dileği gibi oldu ama napalım. Bloglarda gezinmek, yeni postları dört gözle beklemek, yazılanları okumak, yapılanlara gıpta etmek, nadiren de olsa yorum yazmak çok hoşuma gidiyor aslında. Ama iş yazmaya gelince aman boşverci oluyorum. Bu sene ağzıma geleni yazıcam artık. Bozdum niyeti.


5. Girişimcilik konusunda biraz daha cesur olacağım.


6. Eşime de kızıma olduğu kadar özel zaman ayıracağım. Bu aralar tam zamanlı anne, boş zamanlı eş kıvamındayım malesef. Kuzularım onlar benim. Bayılıyorum ikisinede.
7. Gezgin bir insan olacağım. Takıcam kocayı koluma, alıcam kızı koltuğuma... Kim tutar bizi.


8. Çekirdek ailem dışında diğer aile fertlerine de zaman ayıracağım. Ablalar, abiler, yengeler, görümceler, eltiler, yeğenlerden oluşan kalabalık bir aileyiz biz zira.


9. İş yerinde de şahlanacağım. Korkun benden...


10. Daha dindar olacağım. Ben inançlı bir insanımdır aslında. 'Bugün Allah için ne yaptın?' sorusuna yanıt veremeyince üzülüyorum biraz. İnsanlara yardım etmek, bir öksüzün sırtını sıvazlamak, bir yaşlının elini öpmek, namaz kılarken kendinle başbaşa kalmak, sokaktaki bir kediciğe su vermek insanı müthiş rahatlatıyor. Daha işe yarar hissediyor insan kendini. Atomu parçalayacak bilgiye sahip olmadığıma göre bunları yapayım hiç değilse:)



Daha bir dolu var ama şimdilik bu kadar yeter. Yazarım aklıma geldikçe ya da uyguladıkça.



Her blogda olan yılbaşı sofralarına çok özendim bende nacizane soframı göstereyim dedim. Biraz utanıyorum aslında. Daha güzellerini hazırlayacağım bundan sonra. Gösteririm hazırladıkça.

Hiç yorum yok: